OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Riktigt lyckat :)


Först var vi ett gäng hemma hos David, som bjöd på middag :) Så jäkla gott var det, och bästa sällskapet! Runt 10 drog vi oss vidare till statt där det med tiden rullade in mer och mer folk :) Det bjöds på massor av dans och skratt. Många fulla&glada människor, precis som det ska vara! På 3: e bilden syns det jag på mig, blev så himlarns nöjd. Exakt som jag tänkt :) Klicka för större bilder! Och ett stort tack till alla som gjorde kvällen så lyckad :)

Idag har vi haft teambuilding, rooligt :) Har sovit lite också å ska nog göra de lite till.. Sen fixa mig för att möta upp alla tjejer igen :) Blir nog nykert ändå, och en tidig kväll. Så slutar nog dagen med myskväll med min älskling. Kanon :) Ha en bra lördag! puss

Kommentarer
Postat av: Maria

ja klädrena var jättefina! tightsen passade dig perfekt! :)

2008-11-16 @ 11:29:02
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0