OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Galet bra!

Oj roligt att så många forsatte titta in här när jag hade mitt lilla uppehåll :) Jag hade varken tid eller lust att skriva, inte för att det kommer vara mer vettigt nu för de men.. Skönt att skriva av sig lite igen :)

Här nedan kommer lite bilder från min & Jossans 18 års fest, bättre sent än aldrig ;) Kan bli många så jag gör dom små, klicka för större bild!

Välkomnsdrink, middag och lekar blev det för våra 30 middagsgäster :) Väldigt mysigt, supergod mat och riktigt underhållande! På bild 5 syns nästan min klänning, supernöjd med den :) Tack älskade syster! Tack också till resten av folket som gav mig jättefina presenter :) Folket var fulla och glada, snygging till höger på bild 7 ;) älskar dig! Jag själv var nog full som en kastrull, men har nog aldrig trivts så mycket som jag gjorde! Med tiden rullade det in mer folk, och tillslut var vi en hel del! Kanon :)

Dagen efter var jag uppe, på ostadiga ben, och städade halv 10. En kvart innan jobbet började, 11.45, spydde jag. Sen mådde jag jättebra och hade släktmiddag när jag kom hem :) myys. Galet bra helg! tack tack tack för de allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Låter som en lyckad 18års fest :)

2008-11-04 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0