OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Den vackraste stunden i livet var den när du kom.


Vagabond sviker då aldrig, alltid lika snygga skor! Synd bara att ekonomin inte är på topp, och dessutom har jag massa roligheter framför mig som kommer kosta en del. Därför får shopping tyvärr läggas åt sidan. om jag kan hålla mig! ;)

Bloggade lite extra idag, för imorgon finns det nog inte mycket tid till det. Kanske slänger in en outfit bild, får se. Hur som, imorgon blir en rolig dag! Direkt när skolan är slut ska vi få ut Kalle som fyller 18 på lite äventyr, det ska bli riktigt kul(!), fast bäst av allt är nog kvällen :) Middag hemma hos honom med bästa folket och gott att dricka! mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0