OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Falling Inside The Black


Först och fram vill jag bara säga att ni läsare är kanon! Roligt att ni återvänder dag ut&dag in :) Sen till skorna, fy fan va snygga. De första två paren från ellos och det sista, och allra snyggaste, från topshop. Jag har nog förresten aldrig ägt ett par svarta höga stövlar, har ingen aning om varför, men tänkte att det var dags för de snart :) ska bara hitta ett par jag trivs med.. Tror dock jag väntar med skoinköp tills jag kommer till NY. fy fan vad jag längtar!

Skolan idag gick kanonbra, fick massa bra saker gjorda! Därefter har jag kollat oth, pluggat teori och sovit en sväng. Ikväll väntar träning och mys med min bästa :) Jag känner mig så glad för tillfället, trots all stress med skolan. Toppen! Hoppas ni haft en bra dag :) puss!

Kommentarer
Postat av: Luise

Utrolige kule sko!!!

2008-10-07 @ 20:28:59
URL: http://luises.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0