OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Fullt upp!


jag är verkligen galet trött nu men jag har haft en relativt bra dag så tänkte bara skriva ett par rader om den! Till att börja med var det ett matteprov, de gick som väntat, därefter en lektion sen fick jag sluta! Kanon :) Efter det åkte jag och klippte mig, skönt att ha frisyren tillbaka! Nästa vecka väntar färgning sen blire bra :) Efter det träffa jag M en sväng, mysmysmys! Därefter fika på stan med några ur laget, trevlans(!), tillsist träning som gick bra :)

Imorgon väntar linköping, naturklasserna ska dit på föreläsningar. Det negativa är att vi ska samlas 06.15. tjoho. Ska nog gå och lägga mig nu! Kommer förresten hem halv 6 också, skriver nog då igen :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0