OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

härligt härligt!


Helgens seriepremiärer (a&u-lag) slutade väldigt bra! Vann gjorde vi i lördags kväll med 4-3, och u-laget kammade hem en seger på 7-6 i gårdagens match :)

Efter matchen åkte jag till Elin och gav hennes present :) skönt att träffa henne igen! När de åkte vidare cyklade jag hem, helt slut och massa försyld. Jag gjorde några teoriprov sen gick jag och la mig i väntan på att min goding skulle gö mig sällskap efter statt :)

Igår tog jag och M en promenad i det jättefina vädret, jättemysigt! Sen vid 3 åkte han hem och jag la mig på soffan, för att vakna upp 3 timmar senare. Perfekt till oth! Min kropp behövde verkligen sova, den mår inte så bra. Ont i bihålor & öron. hur som helst, på kvällen käka dom vanliga en pizza och kollade sedan film hos Wictor. Hur trevligt som helst!

En jättebra helg :) Jag ska vara på skolan om några minuter, bäst att åka. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0