OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

It's hard to belive that it came to this.

Igår kan ha varit den bästa dagen på länge :) Åh hur vi skratta under alla tävlingar på teambuildingen! Himla skönt gäng :) Under lagtävlingen vann laget jag var med på, hunden katten glassen! Haha ni behöver inte förstå, men roligt var det. Vid 18.00 samlades de flesta igen för att käka lite pizza och vid 7 korkade vi upp. En hel del ölspel och andra roliga saker trivdes vi med. Bästa laget! Eftersom jag fortfarande har 18 dagar kvar tills jag blir 18 fick jag avsluta kvällen när alla gick till statt. Fast när det stängde kom iaf mackan hit och gjorde mig sällskap under natten. asmysigt :) Jag älskar dig!

Idag ska familjen ut till svartå och äta hos mormor. mums! Ikväll väntar oth, självklart, och nya gossipgirl avsnittet. Förhoppningsvis får jag sällskap utav min goding också :) toppen! Ha de bäst! puss.

Kommentarer
Postat av: jojsie

familjen? ja fattas juu=(

2008-10-05 @ 13:22:40
URL: http://jojsie.blogg.se/
Postat av: Helena

ja vet :( men orkade inte skriva namnen bara. älskar dig!

2008-10-05 @ 17:54:47
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0