OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Ni är bra!


Igårkväll såg jag ut såhär när jag åkte iväg hem till Kalle. Där väntade god mat och härligt folk! Vi var bara vi närmaste, men det var hur trevligt som helst att sitta och dricka lite å bara umgås. Det blev en ganska tidig kväll ändå eftersom M skulle upp tidigt imorse. Tack för en superbra kväll :)

När han hade åkt sov jag ut och sen har jag haft en heldag med mamma. bäst! Vi var barnvakt till Theo, han är 8 månader och ursöt! Nu ska vi njuta med ost&kex, myyys :) Sen kommer mig goding hit efter festandet igen, mums. Det här är förresten sista helgen då jag måste vara hemma när resten går på statt. tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0