OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

vill helst av allt sova.


Idag skulle jag bara vilja ligga kvar i sängen och invänta imorn.

Eller bara ha en helt ny garderob så att jag har någe fint att ta på mig i varje fall.

Vill ha imorgon, så jag kan träffa min snygging, han är i gbg å mönstrar.
Du är bäst!

Vill ha helg; träffa släkten som kommer & grym fest.

Mycket vill man ha, men ändå så trivs jag superbra med det jag har :) Det enda som är negativt är faktiskt min trötthet just nu, hoppas på massa energi idag igen ändå. Mina närmaste är bäst, och ni andra är också bra :) puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

du har ju alltid fina kläder :)

2008-10-22 @ 16:58:47
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0