OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

wohooo

Halkan var riktigt rolig, fast det bästa utav allt var att jag fick göra den tillsammans med Johan! Det kunde inte bli bättre :) Väl hemma var jag mer slut än någonsin och efter en pizza med mamma åkte jag till Mackan :) Haha jag fick till och med honom att somna redan vid 9 :$ massa mys att sova brevid min allra bästa! Idag låg vi i sängen ända till fyra, hur skönt som helst att bara göra absolut ingenting. Helt slut efter gårdagen!
Efter det fikade jag med Tervox2, Licke & Marie, trevligt värre :) Jag avslutade dagen med träning, som inte gick någe vidare med tanke på en kommande försyldning. Hur som, nu ska jag plugga eller nåt :) Puss.

Elin, jag saknar dig! å snart är det äntligen vår tur att gå ut också ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

haha' du har alltså inte heller pluggat så mkt idag ;)

2008-10-09 @ 23:12:41
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0