OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

You just do what you're told


Den här förmiddagen har inte riktigt gått min väg. ne fyfan. Den började bra, sen sjönk det mot slutet. Studentresan pratades det om och jag är så splittrad, vet inte hur jag vill göra. Hur som helst, därefter åkte jag hem, upptäckte att dörren var låst och nyckeln inte var där den skulle, och ingen mobil hade jag med mig. Blev illamående, hade ju en klipptid att passa osv. Jag hade världens tur för pappa kom hem för att hämta en sak, jag kom in, satte mig här. För en stund sen ringde frisören och sa att min klipptid var halv 3... Tre hade jag skrivit på min lapp. tjoho! Nej nu ska jag koppla av lite, stressa ner och invänta kvällen som bjuder på tacos&idolmys. Mycket härligt!

Kommentarer
Postat av: johanna

å, fin bild!

2008-10-10 @ 17:08:45
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0