OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

ajajaj


Stel som en pinne har jag gått omkring idag, nästintill i alla fall! haha fy fasen vilken träningsvärk, och då vill ja inte veta hur det kommer vara imorgon ;)
Så loppet då, slutade på 6:e plats av tjejorna, och dessutom 2:a av tjejorna på vår skola (precis som förra året!) så en pokal fick jag återigen :) Trots att jag sprang cirka 3 min segare än förra året, hur som helst så är jag bara glad att jag kom i mål och att det är slut på minimaror nu! När jag vet den exakta tiden ska jag lägga ut den här för att jämföra med tidigare år, för min egen skull.

Annars har dagen gått fort och snart väntar träning. Roligt! Extra kärlek till Mackan&Elin som är sjukt bra, fast ni andra är också bra :) Puss!

Kommentarer
Postat av: eliin

du är sjukt bra! Bäst!:)

2008-09-11 @ 18:31:11
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: Julia

snygg du är i håret helena :):)!

2008-09-17 @ 13:39:16
URL: http://juvlijja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0