OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

brabrabra!


Förutom det jag hade att göra igår så tog jag en promme med dessa mysiga killar, Simon&Mackan, sedan var dom hemma hos mig tills jag kom tillbaka från träningen :) Vi kolla tv en sväng sen tog vi ännu en promme den här gången med kalle också. Allt som allt så hade jag en kanondag igår, då körlektionen gick toppen också! Jag älskar dig Marcus :)

Skolan idag gick ganska fort, och min&marias redovisning blev verkligen asbra. himlarns nöjd! Nu är jag helt slut i kroppen efter de krävande dagar i skolan. Äntligen är det ett lite break! Så jag la mig och sov en timma när jag kom hem och nu ska jag lägga mig framför oth :) Resten av dagen blir också soft och så träffar jag nog M en stund! Puss.

Kommentarer
Postat av: eliin

du är bra!

2008-09-24 @ 18:34:21
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0