OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

härligt härligt!


bild: lundlund. Igår var det skolfoto, mys med pojkvän & match. Matchen vann vi med 9-5 och jag är nöjd med min insats. härligt att känna att det flyter på bra! På hemvägen körde vi lite vilse, ingen hit att hamna ute i skogen i hällefors en fredagskväll ;) men vi hitta därifrån tillslut! Väl hemma tog jag en promme med diverse folk och tillsist gick jag&mackan hem. du är bäst!

Idag har vi tagit de lugnt hela dagen lång :) Eller han åkte iof för ett par timmar sen, å jag har ägnat tid åt teorin. vill bara ha körkort nu! Ikväll tror jag det blir filmmys lr liknande. Det var egentligen tänkt fest, fast känner mig lite mör i kroppen och alldeles för trött! Får bli nån annan gång :) nu ska jag ut med hunden, ha de bra! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0