OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

jävlar va gött!


Haha de här är inte första gången ni ser den här bilden, men den är dock den enda lagbilden! Hoppas på en ny sådan nu när många har slutat samt börjat :) Hur som helst; Matchen idag gick kanonbra! Återigen en träningsmatch, denna mot örebro. En vinst blev det dessutom med 8-3. goooigt! 3 mål gjorda av mig, tjooohoo! Hela laget jobbade asbra, så jäkla roligt att se. Nu fortsätter vi såhär!

Efter en rätt deppig dag var det skönt att den avslutades såhär :) det kändes himla bra! Ångesten inför morgondagen får mig att knappt vilja lägga mig, trots att de vore de bästa. Minimaran imorgon alltså, och nu peppar jag med att få fram bra musik. Fast hur de går går ju att diskutera! haha, hittar varken bra låtar eller något som kan föra över dom till mobilen. hoho. Hoppas det går bra för mig med både musik & springning. Är tillbaka med info om det imorgon kväll :) puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va roligt =) Grattis!

2008-09-09 @ 22:18:28
URL: http://mariabruhn.blogg.se/
Postat av: Maria

yes det gör jag,längtar grymt mycket=)när fyller du ? ;D

2008-09-10 @ 10:11:46
URL: http://mariabruhn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0