OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Shopping i höst

Ibland får man en sån här känsla av att allt man har i garderoben ser ut som strunt, där är jag nu. ingenting blir snyggt tillsammans och jag är så grymt shoppingsugen. Så jag gör en lista för att se vad som behöver köpas i höst!

Jeans/byxor:
Som tur är fick jag ju systerns 2 aldrig använda monkijeans; svarta&gråa stuprör. Så det har jag inge behov av, jag behöver dock tights! Helst mönstrade och i spets.
Klänningar: Klänningar är någonting jag alltid vill ha. Jag behöver defintivt en riktigt fin till min 18års fest, samt andra klänningar att ha till vardags&fester.
Kjolar: Jag har så många jag inte använder, borde kanske börja med det innan jag köper nya!
Jackor: En lila (eller annan färg) vill jag helst ha.
Skor: Mina höstskor är redan kirrade, de har även höstens trender; snörning&platå! Jag är hur nöjd som helst med andra ord :)
Koftor/tröjor: Vill ha en grå & en mörkare beige stickad kofta. Hur härligt som helst. ska bara hitta dom perfekta!
Väskor: hm. egentligen inget jag behöver.
Blusar & Toppar: Det är de här som är mitt stora problem varje morgon, jag känner verkligen att jag inte har någon fin överdel överhuvudtaget! Spetströjan från monki är en favorit, som jag tänker spana in vid nästa karlstad tillfälle.
Huvudbonad: är något jag inte använder alls, har iaf en från förra året :)
Övrigt: En stor 'fluffig' halsduk och en rutig skjorta om jag hittar den rätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0