OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Sleepers


Filmen "sleepers" går på tv just nu, så jag, mamma & pappa sitter som fastklistrade. fy fan vilken bra film! Väldigt hemsk med tanke på att den handlar om fyra killar som råkar döda en person och hamnar i ett ungdomsfängelse, där de blir våldtagna och misshandlade. Verklighetsbaserat är det också, sjukt. Fast grymt bra film som sagt, den måste ni se!

Idag har jag jobbat som en tok, riktigt nöjd över mig själv! Dessutom kollade jag, pappa och johanna innebandyn. Fast jag och pappa åkte hem andra perioden så vi såg nästan hela Bajen matchen också, som tyvärr slutade 0-0. Övningskört har jag gjort också :) riktigt bra och härlig dag! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0