OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

woooa


Blå, grå & svart är färger som jag verkligen gillar att kombinera, ganska märkbart iof.. Hur som helst så trivs jag i de, och då mår jag bra :) Dessa älskade skor var med om mycket i sommar, bland annat Hultan&arvikafestivalen. Det bästa!
Nu när dom andra har jätterolig fysik labb, huhu, så har jag varit iväg och bokat; halka, teoriprov & uppkörning. hjälp! Redan nervös. Det skulle vara så roligt om jag klarade de :)

Ikväll ska jag, mackan, mamma & pappa iväg och bowla i k-hamn :) Mysigt att göra någe annat så där! Däremot ska jag iväg till skolan nu, fruktansvärt omysigt, men endast en lektion kvar. ciao!

Kommentarer
Postat av: johanna

najsigt linne :D

2008-09-12 @ 17:02:38
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Maria

tänk att du kommer att missa alla roliga fysiklabbar! tycker faktiskt lite synd om dig ;)haha'

2008-09-13 @ 10:30:55
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0