OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Firande


Åter till studenten! Den här bilden från nelly ser så himla härlig ut och den gör verkligen så att man längtar ännu mera :) Jag har hittat en klänning som jag tycker om igen så jag hoppas den finns kvar i butik när jag har tid att kolla upp den!

Annars blev jag precis klar me PA-arbetet, hur bra känns inte de på en skala?! Lyckan varade dock inte så länge för nu är jag igång med nästa arbete.. Ett avbrott tänker jag hur som helst ta ikväll för att fira min älskade :) Ska bli mysigt!

Kommentarer
Postat av: My

Nej inte riktigt än tyvärr, men imorgon ;P Skönt för dig att du är klar iaf :)



Kan tyvärr inte köpa skorna, de var söta, men jag måste prioritera mina ha-begär hehe

2009-04-29 @ 19:37:06
URL: http://trans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0