OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dags att bli fit igen, nu kör vi!


Har precis kommit hem från en timmas powerwalk med syster! Det var himla bra gjort utav oss tycker jag i och med att jag inte har tränat på hela sommaren.. å nu vet jag inte hur det blir med innebandyn heller. Ska ta mig en funderare på vad jag vill. Jag tänkte åka bort och kolla träningen en stund ikväll iaf, det känns ju lite knepigt att ta ett uppehåll efter att ha spelat så pass länge som jag gjort. Men nog om det! Snart kommer hjärtat och sen får vi se va kvällen bjuder på :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag har också börjat träna igen och kör fler promenader, känns bra..och behövligt!

2009-08-05 @ 08:41:43
URL: http://colorelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0