OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

En fredagskväll i globen


När vi hade hittat våra platser och satt oss ned hörde mamma röster som hon tyckte var bekanta och det visade sig vara min kusin samt ingifta moster - Mitt framför oss! Utan att ha bestämt någonting i förväg hamnade vi alltså precis vid varandra. Hur stor är chansen när hela 14700 personer var på plats?

Det fortsatte sen med att alla de utslagna idolerna sjöng korta snuttar av tidigare låtar och det var riktigt roligt att höra och se alla dom också!

Till min lycka var alltså Nicklas på plats och han sjöng dessutom en MJ-låt.

Sen till finalisterna. Dom var helt G A L E T bra. Calle körde på som bara fasen under sin förstalåt och den andra älskade jag när han sjöng. Men, min favorit var som sagt Erik och han var som vanligt grym!

Agnes var även hon på plats och sjöng. Men bland det bästa av allt var när varenda människa i globen körde vågen. Den känslan går inte ens att beskriva med ord. Det såg helt otroligt ut.

Tillslut skulle vinnaren koras och det blev som jag hade hoppats på i och med att jag tyckte Erik framförde vinnarlåten bäst. Jag kan inte säga annat än att jag är grymt nöjd över att jag fick åka dit. Vilken jäkla show!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va bra det var igår, bästa Idol finalen ever, haha vilken idolfantast jag lät som där =)

2009-12-12 @ 13:25:58
URL: http://sandragranath.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Häftigt att ni stötte på dom! Gud vad stor Emilia blivit, och Malin är lika vacker som vanligt:)

2009-12-16 @ 15:27:44
URL: http://nathalieposth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0