OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Shopping New York sista delen!


Haha idag plockade jag äntligen ur allt från resväskan å tog kort på det direkt så här är resten av shoppingen :) Bild 1 är en lång tröja från DKNY jeans, T-shirten till vänster på bild 2 är från Urban Outfitters, Jeansen är ett par True Religion som förresten är mycket blåare än vad jag fick dom på bilden, Underkläderna är från Victoria Secret och den sista tröjan är från Ralph Lauren.

Sådärja. Jag är sjukt nöjd med allting! Dagen fortsätter med en dusch för att jag ska känna mig fräschare&piggare, pluggdag med med min älskade Marcus och tillsist mys framför favoritprogrammet Top Model!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0