OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

You're my protection

nejvetnivad. Jag är hur trött som helst. Idag hade jag ett prov som jag tror gick suveränt, eller jag hoppas innerligt att det gjorde det iaf! :) Resten av dagen tänker jag ägna till att skriva CV, kanske plugga lite, träffa min älskade och sen får vi se vad kvällen bjuder på. Kanske träffa lite folk eller mys. Får se :)

Imorgon ska jag kolla vår match.. jag önskar att jag kunde vara med å spela men måste vila :( På kvällen väntar jobb på statt och det ser jag faktiskt fram emot och söndag jobb på musuemet (mindre kul!). Hoppas er helg består av lite mer ledighet och roliga festnätter ;) Puss.

Kommentarer
Postat av: Daniella

usch då, men kan vara skönt med en lugn helg ibland(: idag blir det lugn och imorn utgång och till sist ett spa besök(:

2009-01-30 @ 17:46:39
URL: http://dddaniella.blogg.se/
Postat av: Maria

vad kul att provet gick bra! mitt var jättekonstigt :/

2009-01-30 @ 18:46:22
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0