OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hemma!


Hemgången blev redan igår för att min syster blev riktigt sjuk.. Det gjorde mig dock inget för hemlängtan fanns lite under hela veckan. Mest för att jag också var sjuk där nere men också för de kalla nätterna! Under festivalen gick vi förövrigt bananas och var helt galna vissa kvällar, det var så jävla roligt :) Thåström var guden själv och så grymt bra! Det var nog det bästa av allt. Att Michael Jackson dog var nog bland det sämsta.. fy så sorgligt! Han var den största som fanns. Hur som, nu blir det sol&bad för fulla muggar så mer om p&l senare, ciaaao :)

Helt stört att The Kooks ställde in för dom var de enda jag ville se egentligen..

Kommentarer
Postat av: sophie

jaa det ska bli underbart!



åh ni verkar ha haft det kanon =) och tuur med vädret om inte annat..

2009-06-28 @ 14:19:55
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0