OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Kroppen börjar gå mot det normala!


Snyggt från minoutfit.se!

Imorse kämpade jag mig upp sängen för att komma iväg till tandläkaren och väl där hade dom tappat bort min bettskena som jag skulle hämta! Spårlöst försvunnen.. så jag gick upp i onödan. Fast hur som helst, nu när jag ändå har blivit pigg ska jag se till å få lite ärenden gjorda samt lite städning här hemma :) Det var skönt med en inte alltför sen filmkväll med vänner igår, det gjorde det liite lättare att komma upp imorse! Dags att kila nu, puss :)

Kommentarer
Postat av: sofie

fasen va snyggt!

2009-06-17 @ 14:02:29
URL: http://thirdchapter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0