OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Falska förhoppningar


Vårat väder är helt galet! Efter en tid med strålande sol och riktigt vårväder snöar det nu världens största flingor. I hopp om bättre väder bjuder jag på två riktigt fina våroutfits från favoritbloggen hannaojohn.

Förövrigt måste jag plugga järnet den här veckan. Så får se hur mycket tid som ägnas åt bloggen, men lovet börjar nästa onsdag och då ska jag ägna mycket mer tid till bloggen igen! Något positivt med skolan var idrottslektionen som innebar självförsvar. Jag och Elin brottades vilt och skrattade en hel del. Riktigt roligt! Åter till historiaboken, ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Maria♥

Okej :) roligt!?

2009-03-23 @ 21:39:49
URL: http://mariabruhn.blogg.se/
Postat av: Camilla Muller

Åh så inspirerande!

2009-03-24 @ 13:16:16
URL: http://stilic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0