OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Nytt i garderoben!


Nytt linne från Monki och nya byxor från Bik Bok - är supernöjd!

Jag kunde inte bärga mig så några de nya plaggen från i fredags åkte på redan idag! Lite andra saker såsom en efterlängtad långkjol fick också hänga med hem och hela shoppingturen var förövrigt himla mysig :)

Den senaste perioden har jag pluggat stenhårt till en omtenta som jag förhoppningsvis klarade den här gången och vi har dessutom fått våra två grupparbeten klara! Trots det blir det inget jullov för min del då två tentor väntar i slutet januari.. Men mitt i allt plugg har jag faktiskt hunnit unna mig massage idag och kvällen fortsätter lika trivsamt hemma hos Elin & Björn!

Kommentarer
Postat av: sophie

jaa verkligen! Ses på lördag ;)

2010-12-22 @ 13:10:20
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0