OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Shopping, god mat och roligt folk.


Har har ni en del beskrivande bilder :) Nu har det gatt en vecka sen vi kom hit och tiden har gatt sa fort! Jag ar sa otroligt glad att jag akte ivag och angrar det inte en sekund. Mina ryggproblem har blivit himla mycket battre trots att jag inte ens har tagit massage an. Helt underbart skont!

Klart jag saknar mina nara och kara hemma men jag vet att dom ar glada over att jag har det bra :) Ni ar bast! De senaste dagarna har vi bara tagit det lugnt och shoppat. Bland annat smycken, en vaska, bikini, linne m.m. Sa billigt! Det ar skont att ha det mesta klart men mer shopping kommer det bli ;) Ni ska fa se vad jag har kopt hitills nagon dag!

Vi planerar att aka harifran pa lordag for vi ska stanna har och ga pa en festival. Det ar bara svenska artister som Sahara Hotnights, promoe och timbuktu - Det kommer bli grymt roligt! Vi ar sa jakla taggade :)

Kommentarer
Postat av: Pappa Pappsen

Skönt att se att ni trivs.

2010-02-23 @ 18:31:39
Postat av: Johanna

va härligt det ser ut! :D

2010-02-23 @ 21:04:39
URL: http://johannizchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0