OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Vi solar, badar och njuter till max!

Vi gor inte mycket annat an att sola och bada om dagarna. Det ar heelt underbart! Idag var det helt galna vagor och jag skrattade som ett litet barn nar jag tumlade runt i dom. Fast imorgon slipper vi troligtvis det nar vi aker vidare mot Phi Phi :) Kommer bli roligt med lite ungdomar istallet for bara gamlingar!

Har ni det bra dar hemma :)?



Den har boken laste jag ut pa bara nagra timmar - GRYMT BRA!



Kommentarer
Postat av: emelie

fan va härligt hörru :D



ja jag förstår de haha! ska ni ta in på hotell på phi phi? :)

2010-03-12 @ 12:36:13
URL: http://wulffspector.blogg.se/
Postat av: Pappa Pappsen

Hoppas att ni har det bra på Phi Phi. och här kommer det en hälsning ifrån PFO...



- Min sambo och blivande fru är från Stockholm och jag hade en fantastisk tid här senast i Hammarby. Det gör att jag känner mig som en hammarbyare och för mig är det nog att fokusera på det positiva som väntar. Vi bosätter oss söder om Söder och jag känner mig lycklig inför det, liksom att få möjligheten att komma tillbaka till det som ska bli en omstart för Hammarby. Klubben har haft ett par tuffa år, och när jag fick möjligheten att komma tillbaka och bidra med allt jag kan… Det finns inget bättre ställe än det här.



Petter Furuset Olsen.... upps nu heter han visst bara Petter Furuseth Nu är truppen färdig spikad, Allsvenskan här kommer vi.



Och Bandylaget har gått till final, dom har showat grymt den sista tiden.

2010-03-12 @ 15:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0