OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Den langsta dagen i mitt liv!

Tagresan gick verkligen over forvantan och framforallt valdigt fort, hur skont som helst! Val framme i Bangkok tog vi oss nagra disiga soltimmar tills vi borjade shoppingen som slutade nu. Vi har gatt, gatt och gatt i NIO hela timmar! Kare barn alltsa.. fast vi hittade sa himla mycket fint :)

Tyvarr kan jag inte lagga in bilder har sa resten av bilderna fran resan plus resultatet fran all shopping i Thailand far ni se nar jag kommer hem. For nu ar det inte langt kvar! Imorgonbitti aker vi mot flygplatsen och sen har vi ett dygn av flygturer och vantan kvar. Ser fram emot att se mina underbara dar hemma! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa Papsen

Va kul det ska bli och träffa er. :)))))

2010-03-31 @ 17:28:10
Postat av: Pappa Papsen

Va kul det ska bli och träffa er. :)))))

2010-03-31 @ 17:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0