OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Fina vanner, buckets & Sm-guld = Bra kvall!



Vilken jakla kvall det blev igar! Efter lite strul med forsvunna bilder kunde vi fira som tusan nar en tekniker pa nagot mystiskt satt kunde fa fram dom igen. San jakla tur for Eve och dom som annars inte hade haft en enda bild fran deras resa kvar! Efter lite ipren var aven jag i full gang trots min onda hals och vi forfestade med roliga olspel och gott att dricka :)

Nar vi nagra timmar senare hade smskontakt med pappa ros jag i hela kroppen. Bajen var pa vag mot det forsta sm-guldet i Bandy! Det hela slutade med bajensanger pa stranden i thailand langt in pa natten! Guldet firades fint kan man saga och det var en grym kansla. Bajen Bast!

Idag madde jag dock inte sa bra.. har nog aldrig haft sa ont i nacken samt halsen. Ar helt svullen och tog mig inte upp ur sangen forren ca 1. Vid 3 gick jag och la mig igen och vaknade upp kl 6. Usch! Vill bara fa bort det har N U. Trots detta blir det annu en festkvall och som tur ar bedovar alkoholen! Ska dessutom prata med min alskade pa skype lite senare :) Kommer bli en kanonbra kvall!

Kommentarer
Postat av: Sophie

vi saknar dig med här hemma Helena! men snart är det 1:a april och fest ;) då jäklar! Njut sista veckan =)

2010-03-22 @ 17:48:48
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Pappa Papsen

Tröttnar ni aldrig på spriten?

2010-03-22 @ 22:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0