OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Railay!



Sahar ser var lilla by ut i Railay, ganska mysigt tycker jag :) Varldens godaste kycklingmackor har dom i alla fall och utsikten ar helt underbar som ni ser!



Vi slog som sagt pa stort igar; Grillspett med kott, bakad potatis med ost, salladsbuffe, frukt och friterad banan med glass! Det hela gick pa 75 kronor, inte illa! Vi blev verkligen matta och belatna :) Efter det traffa vi annu fler fran karlskoga och johanna hade en riktigt karatefylla med dom. Haha!

Ikvall ska Madde och jag ocksa vara med och ta vara sista chang :)

Kommentarer
Postat av: Macki

Ser helt underbart ut :D <3<3<3<3

2010-03-28 @ 23:37:15
Postat av: jenny

underbara bilder!

2010-04-04 @ 12:41:53
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: Beth

ÅH. jag bor på railay west när jag är i thailand. vackraste platsen i världen!

2010-04-10 @ 17:25:37
URL: http://thelostandfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0