OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hellre Karon an Patong!



Imorse anlande vi till Karon och vi akte direkt till hotellet vi kande till. Dar hade vi tankt traffa Sri som hon heter men hon hade tyvarr slutat! Det var till och med dyrare an vad vi mindes sa det blev inte alls som vi tankt oss. Efter lite letande hittade vi ett annat mysigare hotell som vi far betala 77 kr natten for! Det ar frascht och brevid finns det ett stalle med jattegod och dessutom billig frukost! Det var vi glada for imorse nar vi kom :)

Direkt nar vi hade gjort oss hemmastadda imorse gick vi ner till stranden som var tusen ganger battre an den i Patong! Inget smutsigt vatten men det ar daremot en hel del vagor.. Fast inga tsunamivagor som tur ar! Vi kanner hur som helst att vi kommer trivas mycket battre har!

Mitt humor sviktade dock lite ikvall i och med att jag tappat bort min kamerasladd. Den ar antagligen kvarglomd pa det andra stallet.. Hur som, jag tanker kopa lite godis nu sa det blir nog battre och det funkar ju att lagga in bilder anda :) Imorgon ska vi forresten gora en dagstur! Vi ska till Coral och Raya island for att snorkla och uppleva lite finare strander - Det kommer bli toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0