OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

3 rätters och Harry Potter!


Jag, Marcus, Johanna och Daniel bestämde oss för att lyxa till det lite extra igår kväll så vi slog till med en 3 rätters. Ni som tittar på Halv 8 hos mig ser vart vi har fått inspirationen ifrån och jag kan lova er att det var gott! Väldigt lyckat faktiskt och mätta och belåtna myste vi ner oss i biostolen för att se Harry potter :) 

Själv tyckte jag att den var riktigt, riktigt bra och jag ser fram emot den sista filmen! För övrigt så var det en jäkligt bra kväll i torsdags och den här dagen har bjudit på ett spännande innebandyderby och många sovtimmar. Jag trivs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

såg himla gott ut alltså! Vad är paprikan fylld med? Någon slags ost? Vilket avsnitt av Halv åtta hos mig, tog ni de receptet?

2010-11-24 @ 19:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0