OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Detaljer


En helbild kommer vid ett senare tillfälle!

Den här dagen har börjat med lite jobb och snart åker jag till universitetet för en föreläsning. Ikväll däremot händer det lite roligare saker - alla sjömän, det vill säga de jag nollades med, ska mötas upp för en förfest!

Vi är som tur är lediga imorgon så det blir förhoppningsvis en galen, men hyfsat lugn, utgång! På tal om imorgon, då väntas massage, 3 rätters och bio! Det kan inte bli annat än bra så det ser jag verkligen fram emot :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nu har jag bytt namn på min blogg från madelenewestlund.blogg.se till madelenesfashion.se.

Kika gärna in.



Kram

2010-11-22 @ 13:43:40
URL: http://madelenesfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0