OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Mina senaste tillskott till samlingen!


Vinterskor från Din Sko samt favoriterna från Monki.

Den senaste tiden har mina känslor spelat mig ett spratt och andra saker har prioriterats. Det börjar bli dags att hitta tillbaka till mig själv på många olika plan och jag hoppas det går fort! Mer än så vill jag inte gå in på det som sker men jag ska försöka göra så att bloggen blir mindre lidande utav det :)

Under veckan som gått har jag bland annat capsat och gått ut med fina vänner i Karlstad samt varit i Stockholm på finalen av Svenska Cupen! Ni ska bara veta vilken stämning det var på Söderstadion! Trots förlust är jag mer än överlycklig att jag fick ta del av den magiska händelsen.

Idag fick jag dessutom reda på att jag klarade den första tentan på universitetet och något jag inte redan nämnt är att min, otroligt duktiga, grupp fick 9 av 10 poäng på ett case och var därmed bäst av ca 160 st. W O W!

Kommentarer
Postat av: Anonym

å snygga!

2010-11-16 @ 15:59:47
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: sophie

Grattis Helena! :)

2010-11-16 @ 16:47:37
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0