OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Måndagens Sthlmstripp!


I måndags var det dags för hemmapremiär för Bajen och jag skulle självklart dit! Äntligen skulle jag få uppleva stämningen på Söderstadion igen, det är något som jag tycker att alla borde uppleva någon gång! Väl framme i Sthlm åkte vi direkt till Medis och njöt med flera tusen andra bajenfans. Solen stekte, jag unnade mig en räksallad och ölen smakade guld. Vädret gjorde mycket denna dag! Tåget till läktaren var enormt, helt galet.

Bättre förutsättningar för en fotbollsmatch fanns helt enkelt inte! Men det blev inte riktigt som tänkt.. det var dåliga passningar, inget kantspel och framförallt inga skott på mål. Sången på läktaren höll dock i sig! Det såg länge ut att bli en förlust - men i den 88:e minuten fick Maic Sema tillslut in bollen och oavgjort kändes helt okej i den stunden! Känslan när Sema får en chans igen och sätter den i 93:e minuten är fan obeskrivlig. U n d e r b a r t. Inför 12 801 åskådare blev Sema kvällens stora hjälte och vi kunde åka hem lyckliga som få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0