OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Thailand 2011


Det gar inte att saga annat an att vi trivs, det kanns sa himla overkligt att vara har! Shoppingen i Bangkok medforde forresten grymma plagg till min garderob! Ska visa er mitt favoritkop nagon dag :) Efter det tog vi en 11-timmars tagresa, som var i en klass for sig, ner till varmare stallen och var med om bade det ena och det andra efter den. Holl bland annat pa att hamna i diket nar var bilforare somnade.. Som tur var kom vi fram levande :)

Hur som helst sa ar vi pa Koh Lanta just nu och trivs som fiskarna i vattnet! En singha har, ett dopp i havet dar och soligt vader - finns inget som kan vara daligt med det! BAST AV ALLT just nu ar anda att jag klarade ekonomistyrningstentan!? Det trodde jag aldrig! Livet kan inte bli mycket battre for tillfallet :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Grattis till tentaresultatet. Härligt att ni har det bra. Roligt att se bilder. Ser fram emot vidare rapportering. Hälsa alla. Anneli

2011-02-03 @ 12:45:32
Postat av: Amanda

HÄRLIGT! Fan vad jag längtar! (: 37 poäng = VG!!! Yeeees! (:

2011-02-03 @ 14:41:08
URL: http://shoulderson.blogg.se/
Postat av: Carina Karlsson

Härliga bilder! Skönt att veta att det gått bra med resorna så långt, även om det låter onödigt spännande ;)Njut i fulla drag, fånga dagen (sliten klysha, men en stor lycka för den som klarar av det!)

Hälsa till alla. Kram! Förresten grattis till tentan

2011-02-03 @ 15:37:03
Postat av: Madde

Åhh ja vill också komma dit nu! =) Tänkt att de snart är ett år sedan vi var där nu.. Hade undebart !<3

2011-02-04 @ 13:13:48
URL: http://madddenilsson.blogg.se/
Postat av: emelie

åh va härligt helena!:)

2011-02-07 @ 11:03:39
URL: http://emeliewulffspector.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0