OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagen efter midsommar!


Midsommarafton var oerhört mysig med supergod mat och riktigt bra sällskap men bäst tyckte jag nog om lördagen. Jag är skyldig min syster ett stort tack för att hon övertala mig att vara med på förfesten hos oss för oj så roligt jag hade! Det var ölspel, grymt sällskap, skratt och dans på soffor & stolar. Senare avslutades kvällen med dans till stängning. BRA kväll!

VET NI FÖRRESTEN!!!??!!!? Imorgon åker jag till Peace & Love!

Kommentarer
Postat av: Sandra Sjökvist

Jag känner mig hedrad att jag får vara med på bild på din vackra blogg. Tack för en fantastiska PIP-vecka och helgen innan! Du är goo!!

2011-07-11 @ 14:44:16
URL: http://sandrasjokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0