OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Tiden går fort när man har roligt!

De senaste veckorna har varit F A N T A S T I S K A! Vi har varit ett gäng som umgåtts relativt mycket och förra måndagen körde vi t.ex en spontan festkväll som blev så jäkla lyckad. Det var ölspel, pyramider och häng in på småtimmarna! Spelkväll i onsdags och ännu en festkväll i torsdags. Tusan vad jag kommer sakna dom i sommar, vill redan tillbaka!

Jag kommer dessutom sakna alla andra härliga människor jag lärt känna under mitt första år i Karlstad, som för övrigt har varit bättre än bäst! Ser verkligen fram emot hösten men först ett välbehövligt sommarlov. Jag, Elin och Therese startade lovet med en awesome roadtrip till Tyskland - När jag fått deras bilder ska jag visa och berätta mer om den resan! :) 


Kommentarer
Postat av: joanna

åh, kul med roadtrip :D

2011-06-15 @ 09:36:29
URL: http://duochjag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0