OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Back on track!


Nicole Warne får mig att vilja köpa alla rosa plagg jag kan hitta!

En nackdel är dock att rosa inte riktigt är min färg, så jag får försöka hitta andra färger som klär mig bättre och skapa något liknande :) På tal om kläder, är det inte helt galet att shoppingsuget aldrig försvinner? Jag vill utöka min garderob hela tiden men med tanke på flytten bör jag hålla tillbaka.. åtminstonde lite! 

Fast visst borde man få unna sig lite shopping när man har gjort en tenta ;)? Jag unnande mig i alla fall en avslappnande hemmakväll igår och det var en riktigt bra uppladdning inför en kommande 2-dagars i Karlstad! Jag är så jäkla taggad på att umgås med sköna människor och dansa med fina vänner :) Eftersom jag är någorlunda back on track har jag gjort iordning inlägg som ni ska få kika på när jag är borta! Så är jag tillbaka på riktigt på lördag igen :)


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- så snyggt!

2011-03-18 @ 00:37:05
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Sofie

Måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-08 @ 13:29:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0