OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

En rolig nyhet!


Pics från Elin Kling och Frida Fahrman.

Det har hänt en hel del under de här två veckorna som jag inte bloggade på! Det bästa var nog helt klart den galna tackfesten som avslutade nollningen och en lägenhetsvisning jag var på. Det sistnämnda resulterade nämligen i att JAG FLYTTAR till Karlstad om exakt en månad! EN MÅNAD! Kontraktet är på väg hem till mig och endast en underskrift saknas. Ibland går det undan :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh jag är från Karlstad, fin stad! :) Ska du plugga eller flyttar du bara för skojs skull?

2011-04-03 @ 10:08:58
URL: http://carolinamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0