OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I won't let you in again


Har snöat in mig totalt på grönt, senapsgult och rött! Känns höstigt :)

Måste bara nämna att jag hade en riktigt bra kväll i fredags tillsammans med massa härliga människor och att resten av helgen också blev riktigt lyckad. Den här helgen startar redan idag för min del(!) och den kommer bli grym!

Idag: Krabbkväll/spelkväll med de närmaste i Karlstad.
Imorgon: Shopping, plugg och caps!
Fredag: ÅKER TILL MIN KÄRA SYSTER I NORGE!
I norge kommer vi ha fredagsmys med räkor och andra godsaker, shoppa, äta gott, festa och bara ha det allmänt trevligt. Jag längtar som en took!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0