OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

A woman's right to shoes


Är sugen på att köpa 1 av dessa par från Zara.. beslutsångest!

Så, vad har hänt den senaste veckan? Jag har varit begravd i arbete med tidningen Goodwill som släpps den 29 feb. Det är ett tufft arbete med samtidigt oerhört roligt och utvecklande! Jag ångrar inte en sekund att jag åtog mig posten som chefredaktör. När jag inte har jobbat med tidningen har jag varit på föreläsningar och tränat, i torsdags tog jag dock lite ledigt och festade - och vilken fest det blev! Caps och häng inpå småtimmarna, haha det var galet. Kommer skratta länge åt de bravader som ägde rum den kvällen!

Kommentarer
Postat av: veronica

2an och 3an lätt snyggast! Ska bli kul o sre vilka de blir :-)

2012-02-21 @ 08:17:26
URL: http://lillahallberg.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Jag gillar dom svarta längst ner till höger :)

2012-02-28 @ 21:19:38
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Postat av: henny

heej!
Haha såg nu att du postade detta för 100 år sedan men undrar bara om du möjligtvis köpte de svarta skorna från zara?

Svar: Hej!Nej jag köpte dem aldrig, men de är himla fina!
Helena

2012-09-21 @ 00:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0