OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Harlig tid pa Koh Tao!


Chillkvallen med tjejerna jag namnde i forra inlagget blev en galet rolig utekvall! De ville fira deras dykarcertifikat och vi var inte sena att hanga pa! Det blev eldlimbo, ol/buckets/shots, mangder av skratt, pyramider och en hel del dansande. Latt en av de basta kvallarna pa hela resan :)


Igar gjorde vi ett hotellbyte och oj vad vi bytte upp oss! Fran ett illaluktande morker till ett stort, frascht rum med en stor pool utanfor! Vi betalar lite mer men det ar det vart for tva dagar. Vi unnade oss fotskrubb igar och resten av tiden har vi mest softat! Numera steker jag med olja sa jag hoppas att jag blir en aning brunare innan hemfarden! Vill for ovrigt aldrig aka harifran...

Kika in pa Elins blogg for mer bilder och text fran var resa :)!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad harligt det ser ut!! Vi ar pa Samui nu, nargra tips pa nat att gora?



Vad hette hotellet pa Koh Tao? Vi ska nog till Koh Pangan (stavning?) och sen Koh Tao. Tankte om du hade nagra rad...?



KRAM

2012-02-28 @ 04:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0