OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Putte i Parken - Timbuktu

Här är några av mina egna bilder jag tog på PIP i år!
 
Behöver jag nämna att jag är världens lyckligaste!? Det hela började med att jag bara sådär fick ett pressband av pressansvariga på PIP som är en bekant till mig. Bara det gjorde mig superglad! Att jag sedan fick en intervju med både Alina Devecerski OCH Timbuktu gjorde att jag flög omkring på rosa moln. W O W! Allt detta för min tidning Goodwill men också för min egen del. Jag har flera 100 bilder att redigera på flera olika band, jag har sett Lars Winnerbäck backstage, kramat Timbuktu och fått lyssna på Thåström som jag avgudar. Det har helt enkelt varit bland den bästa veckan någonsin! L y c k a.

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

bra bilder :D

2012-07-14 @ 20:53:08
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0