OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Sway like the ocean

ÄNTLIGEN har jag tagit tag i mitt hår! Det på bilden är dock inte det senaste då jag färgade topparna ytterliggare igår. Grymt duktiga Oliva pysslade med mitt hår i totalt 5,5 timmar, helt sinnes! Jag är oerhört nöjd!
 
Den senaste tiden har jag kommit igång med träningen, bakat som en tok på caféet jag jobbar på och haft makalöst roliga utgångar med mina fina. "Du är sorglös" fick jag som kommentar av en vän för någon vecka sen och det är precis så jag känner mig! Det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Supersnyggt! :D

2012-07-22 @ 10:44:02
URL: http://musicinmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0