OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Gina tricot 2012


Riktigt bra inspiration från Gina. Jag SKA ha klänningen längst upp!

Den här veckan har varit fantastisk! I torsdags hade jag en grymt bra festkväll med caps, fotbollspel och härliga människor. Fredagen spenderas på Elins balkong med en öl & pizza - Kvalitetstid när den är som bäst! Jag fick dessutom ett snabbesök av min fina familj som bjöd på en del skratt :) Gårdagen innehöll soltimmar, fotbollsträning och middag med tjejerna. Vi gjorde godaste räkröran till bakad potatis och avslutade med film & kladdkaka! Det känns lite för bra för att vara sant men även denna dag har varit superbra tack vare en lång sovmorgon och en hel del sol. Det ska även tilläggas att jag har tenta imorgon och känner mig oerhört lugn inför den trots mindre än en veckas pluggande. Fantastiskt var ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0