OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Min vardag genom iphonekameran


Här är några av mina härligaste stunder från den senaste tiden!

Under min lediga vecka kommer jag, förutom en hel del soltimmar, jobba med nästa nr av tidningen Goodwill! Först ut blir dock SM i ekonomi där mitt lag bestående av mig, Jonna och Gurra kommer att göra vårt allra bästa för att gå vidare till finalen i Kalmar! Jag tror att vi har goda chanser men man vet aldrig vad det kommer för frågor, spännande! Är dessutom g a l e t taggad inför helgen då tentafest och annat härligt väntar eftersom alla jag umgås med har gjort färdigt sina tentor då :)

Kommentarer
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs kära du! Hoppas att du har haft en underbar tisdag :) Just nu pågår en frågestund och dagens blogg hos mig, lust att vara med samt ställa frågor? Kika gärna in då. :) Och/eller göra ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

nojjz.blogg.se

2012-03-27 @ 20:15:28
URL: http://nojjz.blogg.se/
Postat av: angelina

vilken mysig blogg du har dig! Ja! smidigt att göra sitt eget skal! :)

2012-03-29 @ 10:49:18
URL: http://rollingdeep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0