OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hungry Hearts

Sommarens favoritkombo: Gult, svart & vitt!
 
På begäran av mina nära & kära, de få som fortfarande tittar in här ibland, slänger jag ihop ett litet inlägg! Som alltid när jag är som allra stressigast och strax ska iväg. Tidsoptimist, javisst! Det är mycket med allt just nu men jag trivs himla bra med det! Tidning, grupparbeten, minitentor, träning, nollningsuppgifter och häng med mina härliga tar all min tid men det är precis så jag vill ha det :)

Jag har dessutom hunnit med en efterlängtad helg i Stockholm med min kära syster! Det blev mycket plugg men också grymt bra shopping, häng med vänner och bästa Bajenmatchen. Kennedy briljerade med högerfoten och matchen var vunnen! Som sagt, bråttom hade jag - innebandy nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0